.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسوایی در شورای شهر / دستگیری چهارمین عضو شورا و پلمب دفتر
بنابر اعلام دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو، ۴ عضو شورای شهر سهند و عوامل آن در یک ماه گذشته دستگیر شدند.
رسوایی در شورای شهر / دستگیری چهارمین عضو شورا و پلمب دفتر

به گزارش شمال نیوز به نقل از همشهری آنلاین، حسین وطن خواه اظهار کرد:  دوم مرداد ماه یک عضو دیگر شورای شهر سهند به جرم تخلفات مالی با حکم مقامات قضائی و توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد. با این دستگیری، شمار دستگیری های شورای شهر سهند طی یک ماه اخیر به چهار نفر رسید.

 

وی افزود: تحقیقات و اقدامات قضایی نسبت به تمام متخلفین حوزه شهری سهند به جد دنبال شده و در صورت اثبات تخلف، دستگاه قضا بدون اغماض با متخلفین برخورد خواهد کرد

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو گفت: شهروندان مطمئن باشند که در رسیدگی به امور شهر، دستگاه قضایی شهرستان رویکرد فساد ستیز را دنبال می‌کند.

 

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو بیستم خرداد ۱۴۰۲ از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر جدید سهند به همراه واسطه‌های دخیل در امر ارتشا و اختلاس خبر دادند و  سیزدهم تیر امسال دو عضو دیگر شورا  توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)  دستگیر شدند.

 

وطن‌خواه ادامه داد: در راستای تکمیل تحقیقات تا اطلاع ثانوی دفتر شورای شهر سهند پلمب شده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو تاکید کرد: باتوجه به اهمیت پرونده، دادستانی از اصحاب رسانه‌ها انتظار دارد از پیش داوری و اظهارنظرهای غیراصولی خودداری نمایند و قبل از انتشار هرگونه خبر از صحت و سقم آن مطمئن شوند تا پرونده روال قانونی خود را طی نماید. متعاقبا خبرهای تکمیلی با حفظ جوانب قانونی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

شهر جدید سَهَند یکی از شهرهای جدید استان آذربایجان شرقی است. این شهر که در ناحیه شمال غربی شهرستان اسکو واقع شده‌است.

 

براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۸۵ خورشیدی، با جمعیتی بالغ بر ۱۳,۶۱۰ نفر، هجدهمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود. هدف از احداث این شهر، اسکان دادن سرریز جمعیت کلان‌شهر تبریز بود که با استقبال گسترده مردم این کلان‌شهر رو به رو شد.

 

شهر جدید سهند در تاریخ ۵ تیر ۱۳۸۷ خورشیدی، با افتتاح ساختمان شهرداری و انتخاب شهردار، به عنوان پنجاه و هشتمین شهر استان آذربایجان شرقی و سومین شهر شهرستان اسکو، پس از شهرهای اسکو و ایلخچی شناخته شد.

 

شهر جدید سهند در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی تبریز و بر سر راه آذرشهر واقع شده‌است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.